P: Knjige
(prestaro za odgovor)
MoDex
2011-01-04 11:52:12 UTC
Ne znam da li se te knjige jo¹ uvijek koriste na kolegijima, ali ako kome
trebaju, prodaju se:

1. Organizacija; ®ugaj, ©ehanoviæ, Cingula.
2. Arhitektura suvremenih organizacija; ®ugaj, Schatten.
3. Deutsche Geschaftskorrespodenz und Burokommunikation; ©imuniæ.
tomas111
2013-09-28 12:09:13 UTC
Ne znam da li se te knjige joą uvijek koriste na kolegijima, ali ako kome
1. Organizacija; (R)ugaj, (c)ehanović, Cingula.
2. Arhitektura suvremenih organizacija; (R)ugaj, Schatten.
3. Deutsche Geschaftskorrespodenz und Burokommunikation; (c)imunić.
javin sljedeči tjedan..možda organizacija