Ovakva ili sl. teretana u VŽ?
(prestaro za odgovor)
John Smith
2012-12-20 14:02:56 UTC
http://www.coregym.hr/

Ima netko da izvodi funkcionalni trening u VŽ?

Hvala.
Masaza Varazdin
2012-12-20 15:00:42 UTC
Post by John Smith
http://www.coregym.hr/
Ima netko da izvodi funkcionalni trening u VŽ?
Hvala.
Hm... mislim da ne, bar ja ne znam za takvo nešto... ako ti to nešto
pomaže, uskoro s radom (Siječanj-veljača 2013.) kreće Kettlebell klub
(RKC sustav). Biti će različiti programi, npr. netko želi snagu, a netko
skinuti kile i sl...

Ako tebe ili nekog zanima nešto više o tome, javite se na mail.

pozz.. Davor
--
*Masaža - Varaždin*
Krešimira Filića 8, Varaždin-HR
GSM: 097/762-7292
gill
2012-12-21 06:42:18 UTC
ima ti gore na slobodi u dvorani tak nekaj slièno ali s puno manje rekvizita
i sprava. Mislim da Denis Mladenovic to vodi, raspitaj se malo..