Statistika-ispit
(prestaro za odgovor)
Sopranos
2007-01-02 23:20:59 UTC
Pomoc ljudi! Rjesavam zadatke iz statistike i zapeo sam na nekim zadacima iz
zbirke! Zna li netko rjesenja?

1.. Primjer 74 iz Statistike u primjerima:
Poznati su mi ovi podaci:

V=20,54%

mŽ1=1,372

Sk=0,157

m3=27147,31

m2=868,81

Vq=0,138

Iq=8,02

Izracunao sam jos:

m1=X=28,87

stand.dev.=5,94

varijanca=35,33

mi3=24,63 (moment oko sredine)

alfa3 =0,1175

a=27,5

Me=28,71

Kako dovraga dobiti Q1 i Q3?????????? (Vidim da u rjesenju ispadnu Q1=25,05
i Q3=33,07.)

2.. Primjer 76 iz Statistike u primjerima uopce nemogu niti poceti...Kako
mogu dobiti stand. devijaciju?
Ja sam vjerojatno neku krivu formulu uzel i dobio sam da je 5,72, pa
mi alfa 3 ispadne 0,16 - a morala bi 0,144.

Moram samo izracunati dobru stand. devijaciju i sve dalje znam
rijesiti... Kako?

3.. Primjer 78 iz Statistike u primjerima sam rijesio prvi dio, znaci
izracunao sam alfu 3.
Poznati su mi ovi podaci:

a=21,5

mŽ1=14,75

mŽ3=23762,7

V=53,77%

b=5

m"4=1620,19

Izracunao sam jos:

X=36,25 (aritm.sredina)

stand. devijacija=19,49

mŽ2=597,485

mi3=3742,08 (moment oko sredine)

alfa 3=0,505

Sad bih jos trebao dobiti mi4(cetvrti moment oko sredine) tako
da mogu izracunati alfu4.

Meni je na kraju ispala alfa4=7,3, a morala bi ispasti 1,722.
Kako???

Hvala unaprijed ljudi!

Pozdrav!
Aldo
2007-01-05 22:28:33 UTC
Post by Sopranos
V=20,54%
m´1=1,372
Sk=0,157
m3=27147,31
m2=868,81
Vq=0,138
Iq=8,02
[...]
Formula za Iq (interkvartil) je Q3-Q1,
a za Vq (koeficijent kvartilne devijacije) (Q3-Q1)/(Q3+Q1)

Imas i Iq i Vq... dvije jednadzbe s dvije nepoznanice...
Post by Sopranos
[...]
Nemam zbirku kod sebe pa ti nazalost ne mogu pomoci... postaj cijeli
zadatak ako hoces postupak i rjesenje
Post by Sopranos
3.. Primjer 78 iz Statistike u primjerima sam rijesio prvi dio, znaci
izracunao sam alfu 3.
a=21,5
m´1=14,75
m´3=23762,7
V=53,77%
b=5
m"4=1620,19
X=36,25 (aritm.sredina)
stand. devijacija=19,49
m´2=597,485
[...]
Ovdje trebas primjetiti da ti je najveci moment koji ti je potreban za
racunanje mi-a 4, m''4. To jest on je "oko a i oko b"

Da bi izracunao mi4, moras si izracunati i momente m''1, m''2, m''3

neznam tocno napamet formulu za mi4, no postupak ide ovak:

1. m''1 = m'1/b
2. m''2 dobis iz (stand. devijacija)^2 =b^2(m''2-m''1^2)
3. m''3 dobis iz formule za mi3 pomocu momenata oko a i b (analogno 2.)
4. uvrstis ih u formulu za mi4 koja ide mi4 = b^4(nesto........)
5. alfa4 = mi4/(standard. dev.)^4
Post by Sopranos
Hvala unaprijed ljudi!
Nema na cemu!

Ako bude problema, javi se na instrukcije :)

Aldo
Pozdrav!
me
2014-01-27 18:41:20 UTC
1. Za neku distribuciju poznate su sljedeće karakteristike:
koeficijent kvartilne devijacije 0,456, prvi moment oko nule 27,78, treći moment oko a = 27,5 i b = 5 u iznosu od 1,419, treći moment oko sredine 30,04, četvrti moment oko sredine 3467,09 i mod 27,07.
Na temelju ovih karakteristika izračunajte Pearsonov koeficijent asimetrije, koeficijent varijacije, mjeru asimetrije α3 i mjeru zaobljenosti α4.

pomoć ??
Gordan_26
2014-01-31 10:30:01 UTC
"me" <***@gmail.com> wrote in message news:035a1d51-072e-4caa-9778-***@googlegroups.com...

[...]

pa postavi formulu za pearsonov koef. i onda pogledaj sto ti fali.
i isto tako za ostale formule.
formule smijes imat na ispitu tak da ti ovo nebi gtrebalo bit problem.

ako hoces imam ja 25mb datoteku sa svim zivim iz statistike

p.s. kako ti je prosao rok ?