Nekoliko zadataka iz Pascala
(prestaro za odgovor)
omnis omnis
2011-11-20 12:45:20 UTC
Pozdrav,

Jedan prijatelj mi dao par zadataka iz pascala, pa bi bio zahvalan ako
netko od vas ima vremena tj. volje da ih riješi.
Unaprijed hvala.

1. Neka tvoje ime putuje gore-dolje na i-tom stupcu.
2. Podijeli ekran na 5*5 dijelova i oboji svaki dio u slučajnoj boji.
3. Podijeli ekran na n stupaca i oboji.
4. Oboji ekran sa slučajnim pravokutnicima.
5. Učitaj poruku. Sve različite vokale i znamenke stavi u listu.
6. Svaki drugi znak iz poruke stavi u listu ako je broj.
7. Proste brojeve liste stavi u datoteku.
GoRaN
ja bi to rješenje u C#
Sickboy
2011-11-29 00:59:32 UTC
Post by omnis omnis
Pozdrav,
Jedan prijatelj mi dao par zadataka iz pascala, pa bi bio zahvalan ako
netko od vas ima vremena tj. volje da ih riješi.
Unaprijed hvala.
[...]
Malo dobronamjernog savjeta: odvikni se od ideje da će ti netko u životu
rješavati zadaće. Ako baš ne možeš riješiti neki konkretni problem,
napiši o čemu se radi i obavezno do kud si došao, odnosno kod koji si
već napisao pa će ti netko možda i pomoći. Ali, s druge strane, na FOI-u
se ne radi Pascal, dakle bolje da nađeš newsgrupu za Pascal pa tamo
pitaš (ili ako nema grupe za Pascal, hr.comp.programiranje).