trebam informacije o ispitima
(prestaro za odgovor)
darkoV
2012-04-13 17:04:59 UTC
Upisao sam 3. (razlikovnu) godinu pitup-a pa me zanima ¹to sve trebam
polagati na kojem ispitu (seminar, kolokvij, projekt, pismeno, usmeno,...)
Dobro bi mi do¹la i informacija o tome koji su ispiti te¹ki, koji srednji, a
koji laki.

Evo popisa ispita:
- Kvantitativni management
- Informacijski sustavi malih i srednjih poduzeæa
- Modeliranje poslovnih pravila
- Upravljanje informacijskim uslugama
- Multimedijalni sustavi
- Poslovni informacijski sustavi drŸavne uprave
- Primjena mreŸnih servisa i raèunalnih komunikacija u poslovnim sustavima
- Sigurnost informacijskih sustava
- Modeliranje procesa i aplikacija
- Izgradnja web aplikacija
- Poslovna etika
- TrŸi¹te kapitala
darkoV

- TrŸi¹te kapitala
Sickboy
2012-04-14 19:01:46 UTC
Upisao sam 3. (razlikovnu) godinu pitup-a pa me zanima što sve trebam
polagati na kojem ispitu (seminar, kolokvij, projekt, pismeno, usmeno,...)
Dobro bi mi došla i informacija o tome koji su ispiti teški, koji srednji, a
koji laki.
[...]

Ova grupa je više-manje napuštena, mislim da ćeš prije dobiti odgovor na
foi-forum.com, iako mi se čini da se i tamo smanjuje broj ljudi. Valjda
su svi na Facebooku, nemam pojma.
darkoV
2012-04-18 09:15:50 UTC
Post by darkoV
[...]
Ova grupa je vi¹e-manje napu¹tena, mislim da æe¹ prije dobiti odgovor na
foi-forum.com, iako mi se èini da se i tamo smanjuje broj ljudi. Valjda su
svi na Facebooku, nemam pojma.
Hvala na informaciji.