POMOĆ
(prestaro za odgovor)
Dražen Paun
2011-11-22 18:25:27 UTC
ovako, trebao bi opis predmeta koje imam položenih na foi-u da mogu
profesorima na novom faksu pokazat sta se iz kojeg radilo radi
eventualnog priznavanja ocjena, tj. predmeta. no medjutim nigdje na
stranicama toga vise nema

jel zna ko za kavu arhivu ili tako nesto... hvala unaprijed na pomoci
m_ramone
2011-11-22 20:24:49 UTC
Post by Dražen Paun
[...]
http://www.foi.unizg.hr/studenti/studiji