Otkaz Alena Lovrencica???????
(prestaro za odgovor)
serz
2003-09-24 08:55:53 UTC
Posto cijeli faks prica o tome, zanima me jeli to istina ili su to samo
pricice!!!
Sale
2003-09-24 10:44:58 UTC
Ne bi bilo èudno, èovijek je zaj.... , ali zna znanje.
pricice!!!
superGIRL
2003-09-24 12:10:46 UTC
Post by Sale
Ne bi bilo èudno, èovijek je zaj.... , ali zna znanje.
sta, tko, koga?
ajde tracajte..da cujem malo :)
Leki
2003-09-24 12:45:15 UTC
Post by Sale
Ne bi bilo èudno, èovijek je zaj.... , ali zna znanje.
Nije da ne zna, ali mislim da malo prevec pretjeruje. Trebao bi naci neku
zlatnu sredinu. Mnogi ce biti "razocarani" ako ode, zar ne? ;)
--
Leki

***@mail.inet.hr

ICQ# 121149983

You can run but you can't hide!
Be well...
Igor
Netko pustio patku.... Nitko nece dobiti otkaz.
Balky
2003-09-29 23:10:05 UTC
Post by Leki
Ne bi bilo čudno, čovijek je zaj.... , ali zna znanje.
Nije da ne zna, ali mislim da malo prevec pretjeruje. Trebao bi naci neku
zlatnu sredinu. Mnogi ce biti "razocarani" ako ode, zar ne? ;)
Zanimljivi su ovi anonimusi i poluanonimusi kojima je domet
izvrijedjat covjeka tek tako.. ali na njih se nebi osvrtao..

nego leki.. koje je to sredina ? :)

svi predmeti koje prof AL drzi su nazalost takvi kakvi su.. ili jesu
ili nisu, prema tome ili naucis i shvatis pa prodjes (prepises ak
stignes isto tako) ili se mucis... slicno ko s matematikom, nije
covjek kriv sto je nekom tesko popamtit da 2 kruske i 3 jabuke cine 5
vocki :)
(naravno da sam sve rijesio kod doticnog profa, pa sad moze ispast i
da se pravim pametan, al necu zaboravit proslogodisnji dekanski kad su
ga odredjeni XY na hodniku uvjeravali da je programiranje egzaktna
znanost i da je bitno da su oni dobro postavili program u prologu, a
sto ne radi je stvar semantickih gresaka i da oni moraju proc... necu
ti rec da sam se ja odvalio smijat, a AL je valjda imao upalu trbusnih
od kolicine neznanja izrecene u toj i sljedecih par recenica..)

uglavnom, sjest i ucit :)

p.s. jel iko isao kod prof AL na konzultacije ? ja mislim da ja jesam
2 puta i oba puta sam dobio objasnjenje za ono sto nisam znao....
--
BALKY ************************************* BALKy
BALky * ***@pu.tel.hr * BAlky
balkY ************************************* balKY
Oxiigen
2003-09-30 12:55:57 UTC
On Mon, 29 Sep 2003 23:10:05 GMT, Balky wrote:
[cut]
Post by Balky
p.s. jel iko isao kod prof AL na konzultacije ? ja mislim da ja jesam
2 puta i oba puta sam dobio objasnjenje za ono sto nisam znao....
Vidiš ti si imao sreće kad si uspio na konzultacijama dobio smisleno
objašnjenje.
--
"Bolje je biti budala, nego svinja od čovjeka,
bolje je biti nesposoban, nego nezadovoljan Sokrat."
@ahz
2003-09-30 13:11:24 UTC
Post by Oxiigen
Post by Balky
[...]
pa sta on ima konzultacije?
ja se sjecam kad sam se isao zapisato za vjezbe iz formalnih, skoro tjedan
dana sam ga lovio jer sam bio falio onaj prvi termin za zapisivanje.
njega nac na konzultacijama, a bez da uzmes sator je ravno dobitku na
lutriji
--
Del: It's a baby, Raquel.
Raquel: I've been wondering what that swelling was.
Licemjer
2003-09-30 13:33:14 UTC
Post by @ahz
Post by Balky
p.s. jel iko isao kod prof AL na konzultacije ? ja mislim da ja jesam
2 puta i oba puta sam dobio objasnjenje za ono sto nisam znao....
Vidi¹ ti si imao sreæe kad si uspio na konzultacijama dobio smisleno
obja¹njenje.
[...]
Ispravak netoènoga navoda:

Njega naæi dok si ulogoren ispred kabineta ravno je prolasku na ispitu,
hehe.
zeleni ?pijun
2003-09-24 15:18:51 UTC
mozda bi ipak on znao najvise, dakle Lovro odlazis li ti nama ???
Alen Lovrencic
2003-09-24 14:13:25 UTC
Post by serz
Posto cijeli faks prica o tome, zanima me jeli to istina ili su to samo
pricice!!!
Moram razocarati sve one koji ne mogu poloziti strukture i formalne. Fax
je zatrazio moj izbor u docenta, a ne da bi mi dao otkaz. Nazalost, ipak
cete to morati na kraju nauciti. ;-)

AL
2003-09-24 14:43:30 UTC
Post by Alen Lovrencic
Moram razocarati sve one koji ne mogu poloziti strukture i formalne. Fax
je zatrazio moj izbor u docenta, a ne da bi mi dao otkaz. Nazalost, ipak
cete to morati na kraju nauciti. ;-)
Cetitamo na napredovanju.
Evo, ako ja mogu nesto zatraziti onda neka to bude korekcija greski unutar
"literature" (za navedene kolegije) na vasem webu... :-}
Hvala.
Alen Lovrencic
2003-09-27 08:18:35 UTC
Post by M
Post by Alen Lovrencic
[...]
Molim da mi na e-mail posaljete uocene pogreske i ja cu ih ispraviti.

AL
..::[ L@KI ]::..
2003-09-24 16:20:47 UTC
Post by Alen Lovrencic
Moram razocarati sve one koji ne mogu poloziti strukture i formalne. Fax
je zatrazio moj izbor u docenta, a ne da bi mi dao otkaz. Nazalost, ipak
cete to morati na kraju nauciti. ;-)
Svaka cast!! Cestitam na unapredenju i sada pretpostavljam da cete malo
blaze ocjenivati ispite ;) Jesam li u pravu ? ;))

***@KI
bisti
2003-09-24 17:24:06 UTC
Post by ..::[ ***@KI ]::..
Svaka cast!! Cestitam na unapredenju i sada pretpostavljam da cete
malo blaze ocjenivati ispite ;) Jesam li u pravu ? ;))
Samo da pitam, jesi polozio strukture?

--
bisti.
Nisi pijan ako mozes lezat na podu bez drzanja.
NewsJJ
2003-09-25 11:42:10 UTC
Post by bisti
Post by ..::[ ***@KI ]::..
Svaka cast!! Cestitam na unapredenju i sada pretpostavljam da cete
malo blaze ocjenivati ispite ;) Jesam li u pravu ? ;))
Samo da pitam, jesi polozio strukture?
--
ma je on to pita zbog drugih studenata ;-)))

POzdrav
--
Onaj tko se zadnji smije,
najvjerojatnije je napravio backup
Murphy(c)
Licemjer
Uvlaku¹a, aaaaa?
Licemjer
2003-09-26 10:10:44 UTC
Post by Alen Lovrencic
Post by serz
[...]
Hm, jedno je traziti da se nauci, a drugo je vaditi mast studentima samo
zato sto ste zivcani kompleksas. Bio bi red da malo splasnete. Fax je
zatrazio Vas izbor u docenta?!?!?!? Jesu li oni normalni? Pa ciji je to
prijedlog, da mi je samo znati. Vjerojatno Vas nisu poslali na
psihijatrijski pregled , inace bi ustanovili sve poznate i nepoznate
poremecaje. Moj Vam je savjet da poduplate dnevnu dozu antidepresiva, a ako
ih ne trosite, bolje Vam je da pocnete.
Docent?!?!?! Ajme, gospeee.
Hrvoje Dogan
2003-09-26 11:19:10 UTC
Post by Licemjer
[...]
Mogu nabrojati barem 10 (a sigurno i vise) ljudi na fakultetu s visim
nastavnim zvanjem koji ni po kojem kriteriju ne zasluzuju doticno. Za
razliku od njih, kolega Lovrencic je izuzetno strucan u svom polju,
actually ima relevantnog iskustva iz industrije, ima stroge ali fiksne
kriterije, i od studenata ne trazi puno vise nego da nauce to sto on
predaje. A to sto predaje, on the other hand, je vrlo jasno, precizno,
egzaktno i koncizno. Jedino sto zahtijeva mozak, a ne memoriju.

Tko je ovdje iskompleksiran i treba antidepresive se moze vidjeti iz
postova.

Hrvoje
ufuf
2003-09-26 11:36:43 UTC
Post by Hrvoje Dogan
[...]
U strucnost doticnog ne ulazim, ali je kao covjek p... sto je dokazao
bezbroj puta.
Zalosno je da takvi ljudi kao on bivaju promaknuti, a nemaju elementarnih
ljudskih vrijednosti.
Hrvoje Dogan
2003-09-26 11:42:59 UTC
Post by ufuf
U strucnost doticnog ne ulazim, ali je kao covjek p... sto je dokazao
bezbroj puta.
Zalosno je da takvi ljudi kao on bivaju promaknuti, a nemaju elementarnih
ljudskih vrijednosti.
A, gle, ako vec moras birati izmedju strucnih i nestrucnih pizda, nije
li bolje odabrati one prve? :)

Hrvoje
ufuf
2003-09-26 11:57:28 UTC
Pizda ko pizda:)
Dalibor Karlovic
2003-09-26 11:49:42 UTC
Post by Hrvoje Dogan
Za
razliku od njih, kolega Lovrencic je izuzetno strucan u svom polju,
actually ima relevantnog iskustva iz industrije,
Ljudi koji ne prate Open source scenu u Hrvatskoj (sto prosjecni student
FOIa nazalost ne radi) ne znaju na sto mislis.
--
Dado

If you wish to live wisely, ignore sayings -- including this one.
Vedran Bilopavlovic
2003-09-26 15:16:58 UTC
Post by Dalibor Karlovic
Post by Hrvoje Dogan
[...]
daj nam linkova, bas me zanima.

ne, ne, nije sarkazam, nego jednostavno zelim poceti pratiti i prikljuciti se
o.s. zajednici. (brdo nekih mojih prastarih programa kupi digitalnu prashinu)
Dalibor Karlovic
2003-09-27 12:49:39 UTC
Post by Vedran Bilopavlovic
Post by Dalibor Karlovic
[...]
Nisam mislio na open source zajednicu kao skupinu developera, vec na ljude
koji svoj posao baziraju na open source softwareu. Dobar pocetak za potragu
je http://www.linux.hr, imas tema koje su vezane za open source zajednicu
opcenito, ne nuzno uz sami Linux.

Jedan od nedavnih projekata hrvatske open source zajednice je prevodjenje
KDEa (open source desktop enviroment) i OpenOfficea (open source office
aplikacije) na materinji jezik.

Ukratko, otvori account na sourceforge-u, postavi svoje aplikacije gore i
ukljucio si se u svjetsku open source zajednicu, nekome ce tvoj rad
posluziti ako imalo vrijedi, a vjerojatno vrijedi. Nije sarkazam :)
--
Dado

Don't take life too seriously, you won't get out alive.
Licemjer
2003-09-26 14:14:08 UTC
Post by Hrvoje Dogan
Post by Licemjer
[...]
Èuj Hrc, meni tablete ne trebaju. Ja sam ga poloŸio bez problema, ali
èinjenica je da se èovjek iŸivljava na studentima, koliko god ti to
poku¹avao zata¹kati i poricati.I ne samo to.Vidi se na njemu da u tome
iskreno uŸiva. A ti prièaj prièe za malu djecu o njegovom iskustvu.MoŸe
biti, ali kad nisi normalan onda nisi normalan, a svi znamo kako je to kad
one koji nisu normalni puste meðu raju.Izgube se.A njemu se upravo to
de¹ava. Jo¹ je k tomu na poziciji gdje moŸe provoditi autoritativnu
represiju, i to iskori¹tava maksimalno. A to se zove iŸivljavanje. Da
vrijedi kao èovjek, budimo iskreni, ne bi predavao tamo gdje predaje, tj. ne
bi se silom trudio nametnuti ¹aèici studenata i tjerati ih da strepe od
njegovih bolesnih sranja, nego bi se lijepo uklopio u normalnu radnu sredinu
i bio prihvaæen.Eto.

ENTER
Hrvoje
Alen Lovrencic
2003-09-27 08:24:11 UTC
Post by Licemjer
[...]
Ja ovo ne razumijem. Strukture podataka su toliko jednostavan predmet da
bi jednog informaticara trebalo biti sramota reci da je to tesko. Ja se
sjecam kada sam ja to polagao na PMF-u. Mi smo imali daleko vise gradiva
nego vi, a meni je, uz redovito pohadjanje predavanja i vjezbi, trebalo
jedan dan da to naucim za 5. OK, mozda covjeku koji nije programer treba
nesto vise, no uvjeren sam da se to moze nauciti za nekoliko dana
ucenja. Zaista, bez ikakve ljutnje, ali mislim da bi onaj student koji
ima vecih problema sa strukturama podataka morao ozbiljno razmisliti o
tome je li on zaista za informatic(ara.

Sto se tice formalnih metoda, je imam svoje misljenje o tom kolegiju,
ali ga ne bih ovdje iznosio. Samo cu reci da je, kao sto vi vjerojatno
znate, za prolaz potrebno rijesiti 37% testa. E, pa molim.

I a kraju, zelio bih vam nesto preporuciti. Nemojte se baviti s
profesorima. Bavite se sa znanjem koje morate imati da bi ispit
polozili. Uvijek, pa cak i kod mene, postoji minimalna kolicina znanja
koju trebate pokazati da biste polozili. Samo trebate tu razinu znanja
steci i nitko vas nece rusiti. Dakle, na kraju krajeva, bilo bi vam
bolje da ucite umjesto da trosite vrijeme i energiju na prepucavanja po
newsima.

Bez zamjere,
AL
Licemjer
2003-09-29 10:33:39 UTC
Post by Alen Lovrencic
Post by Licemjer
[...]
Non taken! Velim, ja sam svoje odavno naucio i sad ovako iz perspektive
neutralnoga promatraca jednostavno, hladne glave zakljucujem neke stvari. A
tko veli da sam u krivu, neka mu je. Ipak 90 % studenta (bar u mojoj
generaciji) ce se sloziti sa mnom sigurno, bez ikakve sumnje.Nemojte sad
reci da je toliko studenata odlucilo ne uciti i baviti se
hohstaplerajom.Uostalom, sve je jasno....
Oxiigen
2003-09-30 06:40:17 UTC
On Sat, 27 Sep 2003 10:24:11 +0200, Alen Lovrencic wrote:

[cut]
Post by Alen Lovrencic
bolje da ucite umjesto da trosite vrijeme i energiju na prepucavanja po
newsima.
Bez zamjere,
AL
Ali još uvijek si "pizda" od čovjeka i to ostaje. "Pizda" uvijek ostaje
"pizda". Badava ti to svo znanje (u koje ne ulazim), kad nemaš nimalo
ljudskosti i dostojanstva i želiš nešto dokazati. Ne treba ljudima puno da
shvate da si isfrustriran, ne trebaš stvari pokazivati onakvima kakve nisu.
Znaš ima ljudi koji te poznaju puno bolje od ostalih i kojima su neke stvari
puno jasnije.
Hrvoje Dogan
2003-09-30 07:01:44 UTC
Zna¹ ima ljudi koji te poznaju puno bolje od ostalih i kojima su neke stvari
puno jasnije.
Mora da si ti jedan od tih, s obzirom na to kako familijarno mu se
obracas. Mislim zbilja. I kako ocekujes da te covjek tretira, ako ti
njega na taj nacin? Samo pokazujes nesto o sebi, a ne o njemu.

Hrvoje
ufuf
2003-09-30 07:57:13 UTC
Post by Hrvoje Dogan
[...]
Sad bi trebalo fino i uljudno govoriti o doticnom...
Nakon par neugodnih iskustava s njim mislim da bi i ti drukcije zborio.
Hrvoje Dogan
2003-09-30 08:44:09 UTC
Post by ufuf
Sad bi trebalo fino i uljudno govoriti o doticnom...
Nakon par neugodnih iskustava s njim mislim da bi i ti drukcije zborio.
Pa, ja polozio, i nisam imao neugodnih iskustava. Ocjenu sam dobio
zbilja proporcionalnu tome koliko sam se spremao, i to je to.

No, na stranu iskustva ili ne, o kome god da govoris, moras zadrzati
neki civilizacijski minimum pristojnog obracanja. Inace ispadas gori
nego on, zar ne? :)

Hrvoje
ufuf
2003-09-30 09:31:38 UTC
Post by Hrvoje Dogan
No, na stranu iskustva ili ne, o kome god da govoris, moras zadrzati
neki civilizacijski minimum pristojnog obracanja. Inace ispadas gori
nego on, zar ne? :)
Polozio sam i ja. Ali tip je ispod svakog civilizacijskog minimuma, sto se
ocituje pri svakom njegovu ophodjenju prema studentima.
Uvijek ide djonom na njih.Nikad nije spreman pomoci,ukazati ne greske, nego
jednostavno na najgrublji nacin s cinicnim smjeskom te odkanta.
U zivotu nisam sreo ljigavije stvorenje od njega.

Ma dosta mi je trubljenja o njemu,.
Nisam mogao ne odoljeti reci nesto u "njegovu korist", jer cim cujem
njegovo keljenje odma mi padne mrak na oci.
Vedran Bilopavlovic
2003-09-30 16:02:38 UTC
Post by Hrvoje Dogan
No, na stranu iskustva ili ne, o kome god da govoris, moras zadrzati
neki civilizacijski minimum pristojnog obracanja. Inace ispadas gori
nego on, zar ne? :)
Hrvoje
e to si lijepo rekao, tocno ono sto sam pokusao oxigenu objasniti.

Mozda doticni AL i pravi neke greske u radu,
ali treba mu ih ukazati na pristojan nacin, a ne na ovaj nacin proizvoditi
kontra efekt.
Oxiigen
2003-10-01 07:07:30 UTC
[...]
Da ti sad ja pojasnim neke stvari. Dotičnoj osobi se više puta ukazivalo na
greške i propuste koje radi i to napristojan način. Istina, prije toga si ga
morao pronaći na faksu ili kampirati pred njegovim kabinetom, a kad si ga i
konačno dočekao lagano te otpilio jer mu se taj dan nije dalo i svi su mu
išli na živce, i nije pomoglo. Izgleda da ne pomaže ni na jedan ni na drugi
način samo zbog toga jer on smatra da je njegov način torture najispravniji.
Nisi dovoljno upoznat o kakvoj se osobi radi.
Oxiigen
2003-09-30 12:35:56 UTC
Post by Hrvoje Dogan
Mora da si ti jedan od tih, s obzirom na to kako familijarno mu se
obracas. Mislim zbilja. I kako ocekujes da te covjek tretira, ako ti
njega na taj nacin? Samo pokazujes nesto o sebi, a ne o njemu.
Vjerojatno mora da sam ja jedan od njih.
A kako bi mu se trebao obraćati? Kako one mene tretira zaboli me jedna
stvar. On bi se više trebao zabrinuti kako drugi njega tretiraju. A vidim i
da je našao svojeg odvjetnika.
Možeš ti srati koliko hoćeš i koliko ti je milo, ali to samo ostaje na
neutemeljenim činjenicama, jer ne znaš prave činjenice. Stvarnost je nešto
drugo. Kako to da većina studenata imam problema s dotičnom osobom? Ne
vjerujem da baš studenti ne uče.
Vedran Bilopavlović
2003-09-30 13:07:39 UTC
Post by Oxiigen
[cut]
Post by Alen Lovrencic
[...]
Momak koji je tvoj problem?
Neargumentirano, vulgarno i anonimno vrijedjas covjeka.
Predstavi se i argumentiraj neke cinjenice ili se vrati u rupu iz koje izgmizao.

Gle, ne branim ja nikoga ali ovakav nacin rasprave ne vodi nicemu...
Licemjer
2003-09-30 13:27:03 UTC
Post by Vedran Bilopavlović
[cut]
Post by Alen Lovrencic
bolje da ucite umjesto da trosite vrijeme i energiju na prepucavanja po
newsima.
Bez zamjere,
AL
Ali jo¹ uvijek si "pizda" od èovjeka i to ostaje. "Pizda" uvijek ostaje
"pizda". Badava ti to svo znanje (u koje ne ulazim), kad nema¹ nimalo
ljudskosti i dostojanstva i Ÿeli¹ ne¹to dokazati. Ne treba ljudima puno
da
Post by Vedran Bilopavlović
shvate da si isfrustriran, ne treba¹ stvari pokazivati onakvima kakve
nisu.
[...]
Misli¹? Ovu grupu kako vidi¹ èita i prozvani buduæi docent. Misli¹ li da mu
je svejedno? Misli¹ li da on ne zna kakav je? ®eli¹ li stati u njegovu
obranu? Mislim da nitko nije u krivu ¹to ga proziva i da je kritiziranje
njega ovdje najmanje ¹to je zasluŸio. Jer vi¹e od toga, realno, niti ne
moŸemo oèekivati.Nek si ljudi daju odu¹ka, jer, iskreno, èovjek je zasluŸio
puno vi¹e od ruŸnih rijeèi. A moŸda se i zamisli. Mada, po mome mi¹ljenju,
beskièmenjak kao ¹to je on, to nikada neæe. NaŸalost, pun je sebe, a
studenti su mu samo mravi preko kojih gazi nemilice. Samo on zna za¹to.
I jo¹ jedno. Ovakve rasprave nisu beskorisne, jer kako kaŸe narod, kad
pametni popuste budale vladaju, zato ekipa, nedajte budali da vlada.
Oxiigen
2003-09-30 14:22:04 UTC
[...]
Zapitaj se koji je tvoj problem. I zapitaj se koliko dugo poznaješ čovjeka o
kojem se govori. Ako je odgovor: "manje od 20 godina." Lagano HOP HOP HOP.
Oxiigen
2003-09-30 14:24:37 UTC
Post by Oxiigen
Zapitaj se koji je tvoj problem. I zapitaj se koliko dugo poznaješ čovjeka o
kojem se govori. Ako je odgovor: "manje od 20 godina." Lagano HOP HOP HOP.
I ne trebam ja ništa argumentirati. Čovjek sam sabe argumetira svojim
ponašanjem, ali kako ti već dugo nisi na faksu nisi upoznat s činjenicama,
zato si ti najmanje meritorna osoba.
starlight
2003-10-02 16:32:29 UTC
Jedna mala crtica iz mog polaganja ispita kod doticnog.

Ukratko, napisao (rijesio - i to prilicno tocno) cijeli ispit. Pao. Sjecam
se da su rezultati bili u petak, a u utorak usmeni. A ispit se mogao
pogledati (ako si pao) u utorak POSLIJE (sic!) usmenog. Ja bio "mudar" pa
dosao u ponedjeljak pogledati svoj ispit. Ulovio ja doticnog i nagovorio ga
da prodemo moj ispit (odnosno da vidim zasto sam pao). Ispostavilo se da
pola mog ispita nije ni pogledao. Priznao mi doticni da sam dobro napisao
ispit (citaj prosao pismeni), ali da NE mogu na usmeni.

Pametnome dosta.

p.s.
U sljedecem roku sam polozio.
Oxiigen
2003-10-03 06:52:26 UTC
On Thu, 2 Oct 2003 18:32:29 +0200, starlight wrote:
[cut]
Post by starlight
[...]
Nisi trebao pustiti da ti to napravi, da si išao do profesora pustio bi te
na usmeni. Tako je i meni napravio, ali poslije je osobno išao do profesora
da potvrdi moju priču.
Alen Lovrencic
2003-10-04 09:39:48 UTC
Post by starlight
[...]
To je laz. Nikome tko je prosao na pismenom, pa i uz ispravku NIJE uskracen
usmeni ispit. NIKADA.
starlight
2003-10-05 22:32:21 UTC
Post by starlight
[...]
Jedino sto mogu reci na to je jedan urnebesni LOOOOOOOOL :)))

Naime, nedavno sam bio na svadbi jedne kolegice, i tako je bilo drustvo s
fakulteta. Malo smo se prisjecali "starih" dana. I pricam ja tu svoju
dogodovstinu ekipi, kad ono javi se jedna s istim (ne bas potpuno, ali u
srzi istim) problemom.

Pa ti sad vidi.
miljac
2003-10-06 09:06:05 UTC
Post by Alen Lovrencic
Post by Alen Lovrencic
To je laz. Nikome tko je prosao na pismenom, pa i uz ispravku NIJE
uskracen
Post by Alen Lovrencic
usmeni ispit. NIKADA.
je sve je laz kaj ne ide u prilog profacima...oni su bezgresni..bez
sexulanih skandala (jel tako g.Hutinski ??? - ako nije pojasnite
studentima morski slucaj i kako to da jedan komunist poput vas (obrana
i zastita) nije i ljevicar ???) ne kradu lovicu od projekata, ne
opijaju se rano izjutra ....ne ne

sve je super samo studenti stoka jedna oni bi da netko kontolira
profesore i njihov rad...i to su onda opravadani zahtjevi ???

njih netko da kontolira,....ne moze !!!!!!!!!!!!

jer oni uvijek pogledaju svaki vas red potrazi za tim bodom koji bi
vam spasio ispit..

pa ako treba i na newsima

evo jedan je moj frend napravio sendvic sa sirom jednom profacu
(ex.dekan) , nikako nije mogao ispit proc al kada je sendvic
slozio...to je bila gotova stvar

he he
Licemjer
Raskrinka¹e te, aaaa?
Oxiigen
2003-10-06 09:49:49 UTC
Post by Alen Lovrencic
To je laz. Nikome tko je prosao na pismenom, pa i uz ispravku NIJE uskracen
usmeni ispit. NIKADA.
Sad sai stvarno pretjerao. Sereš ko foka. Ali ne treba se zamarati, jer
jedino to znaš i raditi. U tome si nenadmašan.
Geoff
2022-11-22 14:09:43 UTC
Post by Oxiigen
Post by Alen Lovrencic
[...]