Web dizajn i programiranje
(prestaro za odgovor)
Valdi Sker
2012-05-03 19:12:04 UTC
Molio bih dobru dušu koja bi mi pomogla oko ovog pitanja. Najme zivim
iza sedam gora i iza sedam mora preciznije u Istri i nije mi bas lako
dolaziti do Varazdina a uz to i radim. Molio bih nekog ako mi moze
pomalo objasniti kako izgleda ovaj ispit te di bi mogao nabaviti neku
skriptu ili recimo potrebnu literaturu. Unaprijed se zahvaljujem
dobroj duši koja će mi odgovoriti i kad dodjem na polaganje obavezno
placam pivu u Rupi :)

Hvala

Valdi
2012-05-07 10:18:34 UTC
Ispit se sastoji od obrane projekta - što i kako radi + par random
pitanja tipa "kako ste napravili ovaj izbornik?" gdje se gleda
programski kod i razumijevanje.

Ima puno primjera i slajdova na moodle-u, od ostalih tutoriala ok je
w3schools a za konkretne probleme stackoverflow.

Pozdrav i sretno.

Marko