Tko zna za ovo u vezi iksica?
(prestaro za odgovor)
Struja007
2006-11-01 09:58:17 UTC
Zasto smo svi dobili na iksice po 738 kn?
Stonehead
2006-11-01 10:15:07 UTC
zato jer sam ja dobil duplo manje :P
Marek
2006-11-01 11:02:16 UTC
I to nije sve!
Od prvog mjeseca budu vjerojatno jo¹ reducirali
na 12 kn dnevno a drugo si bumo sami plaæali- to sam èul u restoranu, ali ni
oni nisu znali da nam budu smanjili za studeni. Ovo su valjda samo
pripreme....
Pikolo
2006-11-01 11:49:14 UTC
Od sutra pred faksom pocinjem strajk gladu!
Pa ovo je strasno i ovako mi dvije ixice nisu dosta a sta sad.
Mack
2006-11-01 11:56:31 UTC
Jebiga biæemo gladni ko vukovi pa æemo poèet jest jedni
druge! :)
manny
2006-11-01 15:47:46 UTC
sad na dijetu :)
Ivan
2006-11-01 12:06:39 UTC
ja sam dobio 635kn....Ma ljudi to je katastrofa, u menzama su digli cijene
za neka jela i vise od 20%, prisjetite se koliko je prije kostalo, a koliko
danas, samo za pizzu je ostala ista cijene...Ako se to desi studenti iz
cijele hrvatske trebaju nesto poduzeti....
Mack
Domagoj Zecevic
2006-11-01 14:42:59 UTC
Post by Struja007
Zasto smo svi dobili na iksice po 738 kn?
Sada ti ne Xici samo iznos subvencije, a cijelokupni iznos racuna.

Pozdrav.
Darko Dinjar
2006-11-01 15:31:53 UTC
da mi je znati sta ovo znaci....
Pozdrav.
Kreso
2006-11-01 15:48:48 UTC
Valjda je mislil : "Sada je NA Xici samo iznos subvencije, a NE cijelokupan
iznos raèuna"?
Malo su mu se prsti spetljali ... :)
Post by Darko Dinjar
da mi je znati sta ovo znaci....
Pozdrav.
Domagoj Zecevic
2006-11-02 11:07:31 UTC
Post by Kreso
Valjda je mislil : "Sada je NA Xici samo iznos subvencije, a NE cijelokupan
iznos raèuna"?
Malo su mu se prsti spetljali ... :)
Upravo to...

Pozdrav.
Ivo
2006-11-01 19:15:41 UTC
Post by Domagoj Zecevic
Post by Struja007
Zasto smo svi dobili na iksice po 738 kn?
Sada ti ne Xici samo iznos subvencije, a cijelokupni iznos racuna.
Pozdrav.
Ak sam ja dobro shvatil onda je prije bilo skinuto s x-ice npr. 25 kn
(ukupni potroseni iznos), a sad bu skinut iznos od 25kn - standardi popust,
tak da bu to jedno te isto za studente, a lošije za restorane. Valjda :) Ak
sam u krivu nek me neko ispravi.
"|> O O >
2006-11-01 19:22:37 UTC
Post by Ivo
Post by Domagoj Zecevic
Post by Struja007
[...]
tak da bu to jedno te isto za studente, a lo�ije za restorane. Valjda :) Ak
sam u krivu nek me neko ispravi.
U pravu si sto si napisao (u vezi tih 25 kn...), no cini se da ipak nije
tako! jer ako pogledas na www.cap.srce.hr i racune koji pisu tamo pa ih
usporedis sa racunom koji si dobio u Parku/Raju onda vidis da su nam
smanjili ukupan iznos subvencije na mjesec, jer uzimaju opet "po starom"
ukupan iznos s racuna!!!
Ivo
2006-11-01 20:01:41 UTC
Citiram mail odgovora od CAP-a na moje pitanje zasto je ovaj mjesec na x-ici
738 kn:
"Postovani,

Iznos koji ste dobili je odgovarajuci za razinu prava 2 za ovaj mjesec.
Ukratko doslo je do razlike prikazivanja salda studenata na racunima i nasem
webu.

Za prijasnji izracun salda se kao osnovica koristio iznos cijene obroka od
16,70 kn (12,30 kn subvencije + 4,40 kn s kojima sudjeluje student u
obroku). Sada se kao osnovica za izracun salda koji se prikazuje na racunu
koristi samo iznos subvencije 12,30kn. Dakle sada se na racunima umjesto
cjelokupnog iznosa preostalog za potrosnju (subvencija + iznos s kojim
student sudjeluje u racunu) prikazuje samo preostala subvencija.

Mozete primijetiti da se sada za razliku od prije od salda prikazanog na
racunu oduzima samo iznos subvencije u racunu a ne cjelokupna cijena racuna.

Subvencija za razinu prava 2 se racuna prema formuli 12,30 kn *2 * [broj
dana u mjesecu] tako da u buduce mozete i sami izracunati koliko trebate
subvencije dobiti na pocetku mjeseca. Dakle za ovaj mjesec je taj iznos
12,30*2*30 = 738kn.

Dakle mozete i dalje trositi kao i prije posto Vam iznos subvencije koji ste
dobili nije promijenjen."
AlleTorre
2006-11-01 22:09:24 UTC
Post by Ivo
[...]
neka oni pojedu obrok za 12.30 kuna, kad je nama glavno jelo skuplje od
toga
Marek
2006-11-01 22:29:16 UTC
Evo jedan primjer raèuna, prvog danas, na poèetku je
bila potpuna subvencija od 738 kn:
Kiseli krastavci 0,85
Kolaè 4,27
Bistri sok 5,00
Krumpir restani 2,70
Gulas pivski 13,00
Kruh ¹nita x 2 1,20

Ukupno kuna 27,00
Iznos subvencije 19,89
Za platiti 7,13

Preostala subvencija 718,11.

Znaèi raèunica je 738-19,89=718,11!
Sad nemam tu dva stara uzastopna raèuna pa neznam dal su mi prije uzimali
27,00 kn ili su nam uzimali 19,89 kn s primjera gore. Ako su nam uzimali
ovaj ukupni iznos, a sada samo iznos subvencije onda je sve u redu. A ako su
nam uzimali i prije samo ovaj subvencionirani iznos onda ovaj s
www.capIodeGlava.Srce.hr laŸe.
"|> O O >
2006-11-01 23:25:16 UTC
Evo jedan primjer računa, prvog danas, na početku je
Kiseli krastavci 0,85
Kolač 4,27
Bistri sok 5,00
Krumpir restani 2,70
Gulas pivski 13,00
Kruh šnita x 2 1,20
Ukupno kuna 27,00
Iznos subvencije 19,89
Za platiti 7,13
Preostala subvencija 718,11.
Znači računica je 738-19,89=718,11!
Sad nemam tu dva stara uzastopna računa pa neznam dal su mi prije uzimali
www.capIodeGlava.Srce.hr laže.
Post by Ivo
[...]
Istina je sto je napisao Capovac na mail i ostali ovdje! ja sam krivo
racunao jer sam na pocetku mjeseca bio 5 kn u minusu (ne znam kako jer
sada odmah salju podatke na server) pa po toj racunici mi je ispadalo da
nam s x-ice uzimaju ukupan a ne subvencionirani dio! Sorry na krivom
navodu!

Uglavnom, ne daju nam manje para nego isto - samo što drugacije pisu i
oduzimaju!

Pozdrav
"|> O O >
Ok je, prije su nam uzimali ukupan iznos, a sada samo subvencionorani
8th Passenger
meni piše error kad odem na ovu stranicu.
2***@gmail.com
2015-03-23 03:03:38 UTC
Garancija POVJERENJE KREDITA

Jeste li pokušali dobiti kredite od banaka bez uspjeha? Hitno potreban novac da se iz duga? Trebate novac za proširenje ili osnivanje vlastitog poslovanja? Odobravamo tvrdi novac kredite i sve druge vrste kredita, uz kamatnu stopu u rasponu od 3% - 5%. Mi dati kredite na nacionalnoj razini, u rasponu od 1.000,00 do 100 milijuna dolara / funti / eura. Mi financirati 100% i sa LTV od 75% -85% na kupnju nekretnina, Odgovor na e-mail: ***@live.com

pozdravi
Tony trbuh