Kupujem knjigu: Mirko Čubrilo, Matematička logika za ekspertne sisteme, Informator, Zagreb, 1989.
(prestaro za odgovor)
Wailer
2010-10-12 07:39:26 UTC
Kupujem hitno knjigu:

Mirko Èubrilo, Matematièka logika za ekspertne sisteme, Informator, Zagreb,
1989.

U Zagrebu sam pa moŸe i primopredaja.

Pozdraf, javite se na mejl.
Žule
2010-10-12 09:46:22 UTC
Mirko Čubrilo, Matematička logika za ekspertne sisteme, Informator, Zagreb,
1989.
U Zagrebu sam pa moľe i primopredaja.
Pozdraf, javite se na mejl.
Ako se dobro sjecam predavanja, prof. je rekao da te knjige više nema
u prodaji vec samo fotokopirane
Wailer
2010-10-12 18:14:22 UTC
ma dobro, mislio sam da je netko eventualno u antikvarijatu nabavio pa da
otkupim...
Post by Wailer
Mirko Èubrilo, Matematièka logika za ekspertne sisteme, Informator, Zagreb,
1989.
U Zagrebu sam pa moµe i primopredaja.
Pozdraf, javite se na mejl.
Ako se dobro sjecam predavanja, prof. je rekao da te knjige vi¹e nema
u prodaji vec samo fotokopirane
M_Š_
2010-10-12 17:06:27 UTC
Post by Wailer
Mirko Èubrilo, Matematièka logika za ekspertne sisteme, Informator, Zagreb,
1989.
U Zagrebu sam pa mo¾e i primopredaja.
Pozdraf, javite se na mejl.
Stavio sam ti na web poglavlja knige koje ti trebaju za njegove kolegije.

http://www.4shared.com/file/KEerUaKf/LP_online.html
Wailer
h***@gmail.com
2013-10-11 10:29:33 UTC