P: Xbox 360, 2 kontrolera + 18 ORGINAL igrica
(prestaro za odgovor)
Al
2012-05-08 08:44:42 UTC
Rjesavam se svog ubojice slobodnog (i neslobodnog) vremena! :)

Ajde ljudi jedinstvena prilika - vec se samo radi igrica isplati :)
Ponuda super i zbog toga samo u kompletu.

Znaci Xbox 360, 2 bezicna kontrolera i 18 igrica - sve orginali.

Assassins's Creed
Banjo-Kazooie - Nuts & Bolts
Crash Bandicot
Dead or Alive 4
Eragon
Fable II
Forza Motorsport 3
Juiced 2 - Hot Import Nights
Need for Speed PROstreet
Ridge Racer 6
Sega Rally
Sonic Unleashed
SoulCalibur IV
Star Wars - The For e UnleShed
Tekken 6
Terminator
Tomb Raider - Underworld
micki
Stvarno super ponuda, ja mislim da nema jeftinije.
Zoki_vz

Al
2012-05-08 18:23:58 UTC
Post by Zoki_vz
koji xbox? slim? prepisi datum proizvodnje
Sorry nema me kod kuce do kraja tjedna (da prepisem datum proizvodnje)
- al nije slim - stari je par godina vec tj. jedan od prvih modela. Al
radi normalno.
Al
2012-05-08 18:24:20 UTC
Istina.
Al
2012-05-08 18:21:37 UTC
Istina. Mudro zboris internet trolle.
Nakitu
2012-05-08 11:37:16 UTC
Zadugo nije bilo tako povoljnog oglasa na newsima...
Vinko
2012-05-08 12:19:55 UTC
Daje se u bescijenje.
Al
2012-05-08 18:26:24 UTC
Post by Vinko
Daje se u bescijenje.
Skoro pa istina. Rasiri spiku po skolici.
Al
2012-05-08 18:24:52 UTC
Aha - dobro si primijetio.
EdSe
2012-05-08 11:54:02 UTC
Post by Al
[...]
WOW! Cijena fantasticna! Prava prilika!

WTF?
Al
2012-05-08 18:25:36 UTC
Post by EdSe
WOW! Cijena fantasticna! Prava prilika!
Yes.
Post by EdSe
WTF?
WTF OMG EMAIL i LOL.
m_ramone

Kada mogu sve to pokupiti?
Al
2012-05-08 20:44:36 UTC
Post by m_ramone
Prihvaćam ponudu.
Kada mogu sve to pokupiti?
Odmah cim naucis koristiti email, kontaktiras me i naravno platis tu
super povoljnu ponudu koju svi trolovi obozavaju.
m_ramone
2012-05-08 21:51:03 UTC
Nema problema, čim ti naučiš pisati oglase.
Velcro
2012-05-09 09:31:59 UTC
Post by m_ramone
Nema problema, čim ti naučiš pisati oglase.
Ha? Prosvijetli me trole.

Subject napisan po usenet standardu - "P:" vec 15 godina oznacava
"prodajem". Sve u oglasu unutra lijepo opisano sto prodajem - i
naznacavam onak marketinski da to povoljno prodajem.

Da zalis kupiti i saznati cijenu - vidi cuda cak je email adresa
prilozena.

Al naravno ti zelis samo trolati....
Radek
2012-05-09 09:35:39 UTC
eto ipak si shvatio sto fali i zasto te zezaju
Velcro
2012-05-09 11:54:17 UTC
Post by Radek
Post by Velcro
Da zalis kupiti i saznati cijenu
eto ipak si shvatio sto fali i zasto te zezaju
Aaaa kao cijena fali po tvome? Po mome nije namjerno napisana jer se
dogovara privatno. Sto je tu cudno?

Email je tu i sve koje je stvarno zanimalo mogli su odmah doznati -
puno ih je to i napravilo. Ostali imaju samo previse vremena.
m_ramone
2012-05-09 12:21:41 UTC
Post by Velcro
[...]
Fali "cijena i ostali detalji na insert_mail_here".
Sad malo jasnije?

Možda si trebao više tome dati pažnje nego "marketinškom naznačavanju". :)
Radek
2012-05-09 12:33:34 UTC
Post by Velcro
[...]
pa eto objavom cijene ne bi morao odgovarati istim sadržajem na puno
mailova,
dakle čisti time-saver za tebe ;)
EdSe
2012-05-10 10:39:41 UTC
Post by Velcro
[...]
pa eto objavom cijene ne bi morao odgovarati istim sadrŸajem na puno
mailova,
dakle èisti time-saver za tebe ;)
BOOM!
Sickboy
2012-05-15 14:49:05 UTC
Ma da - jer zapravo ne zelim da me nitko kontaktira.
Jos bolje svi oni koje zele kupiti se okupe istovremeno kod mene doma
i bore do smrti dok samo jedan ne ostaje.
Istina - drasticno je - al cisti time-saver.
Ajd ne seri nego sljedeći put stavi cijenu.
Jack

Jerry
2012-05-11 15:33:52 UTC
Al says...
[...]