Molba za nastavak studija IS
(prestaro za odgovor)
Hule
2008-10-06 09:52:40 UTC
Na predlosku s neta pod "izvanredni studij" ima za zaokruŸiti samo PITUP i
preddiplomski, a kaj sa IS-om?
xahimsax
2008-10-06 11:03:15 UTC
Post by Hule
Na predlosku s neta pod "izvanredni studij" ima za zaokruŸiti samo PITUP i
preddiplomski, a kaj sa IS-om?
dopisi pod c) ili pod 3) ne sjecam se sto sam napisao, "dodiplomski" jer je
IS tog tipa, predas skupa s indeksom u dekanat i onda cekas da ti na adresu
koju si dao dode rjesenje i tek onda ides placati ako moras:

- rezijski troskovi: 2.375,00
- upisnina: 250,00
- ispit: 300,00
- diplomski: 550,00
- seminarski: 350,00
Hule
2008-10-06 13:26:37 UTC
<cut>

hvala na detaljnoj informaciji!
mem11
2008-10-06 15:32:04 UTC
ostao mi je samo diplomski, do kada mi je rok za predaju zahtijeva za
nastavak studija IS, ako ga uopce budem trebao?
neki su mi rekli koji su bili na tribini da je do 15.10. zasto su onda u
odluku vijeca stavili rok za predaju diplomskog za IS 30.10 ak se
zahtjev samo moze predati u dekanat do 15.10.?
hvala
zole
hvala
z***@gmail.com
2015-03-10 16:44:55 UTC
Na predlosku s neta pod "izvanredni studij" ima za zaokruľiti samo PITUP i
preddiplomski, a kaj sa IS-om?
mene zanima mogu li ikako povratiti svoja prava nakon sto sam ih izgubila ? naime ostala su mi dva ispita sve odslusano no dobila sam posao i nisam se javljala 2 godine...
help