Hyper V server i mrežna konekcija
(prestaro za odgovor)
Mr. Nitko
2013-03-10 16:45:17 UTC
Pozdrav,

Imam jedan čudan mrežni problem sa Hyper-V serverom 2012. Na serveru je dignuta virtualna mašina win 2003 SP2 koja radi kao terminal server.
Host ima 16BG rama, corei5, 128GB SSD za VHD i 1TB za bootanje servera.

Koristim samo jedan NIC (znam da nije najbolje rješenje ali eto) koji je podešen sa fiksnom IP adresom unutar hyper-v servera dok je isto tako fiksna IP adresa podesena u windows 2003 virtualki.

Sve radi dobro osim što nakon nekog vremena (cirka nekoliko sati rada) mi i server i virtualka postanu "nevidljive" na mreži. Kao da se desi neki TCP overload, ne mogu pingati niti virtualku a niti hyper-v server. Mrežna kartica radi, veza je tu sve je ok, ali jednostavno kao da mi se konekcija ubije i nema veze.

Probao sam restart hyper-v servera i onda proradi mi mreža, međutim opet nakon nekog vremena ista stvar?

Ima netko ideju u čem je problem?

Hvala!
The Unbound
2013-03-13 19:51:50 UTC
Post by Mr. Nitko
[...]
Buahaha! Jel si ti fulao grupu ili si se razbolio?
Na FOI grupi pitati takvo pitanje? Još da nisi i sam pohađao FOI, čovjek bi
ti oprostio na neinformiranosti :-)
Ipak vjerujem da si nenamjerno fulao grupu.
Mata
2013-03-14 07:32:20 UTC
Post by Mr. Nitko
[...]
Evo ja zavrsio foi:-)

Ili je driver ili je sama kartica, mozda nesto u ovom stilu:

http://blog.krisk.org/2013/02/packets-of-death.html

Iako opisuju za voip, moguce je da se kreira paket koji nije nuzno sip a
zadovoljava uvijete.
Nakitu
2013-03-14 08:39:45 UTC
Post by Mr. Nitko
Ima netko ideju u čem je problem?
Da li ti mreza proradi nakon sto napravis disable/enable mreze ili bas
doslovno moras restartati server?
--
:O + :P = 69