Literatura novija, potražuje se
(prestaro za odgovor)
Ivek Blaz
2013-06-12 12:01:29 UTC
Znam dosta o tome no znate struka se uvijek mijenja i bilo bi dobro
provjeriti koje su novine.
O kolegiju upravljanje bazama podataka, ja dok sam studirao 1995-2002g.

Zanima me novija izdanja o temama:
- normalne forme, kolegij modeli podataka
- relacijski modeli
- struktura tablice s nazivima stupaca
- primarni i vanjski kljuèevi.

Ako znate autore i izvore iskljuèivo na engleskom i hrvatskom jeziku.

E da i meni je danas 11 godina od diplomiranja koja sluèajnost.
Ivek Blaz.
ZoJo
2013-06-25 08:13:04 UTC
Post by Ivek Blaz
[...]
- primarni i vanjski ključevi.
Ako znate autore i izvore isključivo na engleskom i hrvatskom jeziku.
E da i meni je danas 11 godina od diplomiranja koja slučajnost.
Ivek Blaz.
Pa koji si lik. Sto si ti radio 11 godina? Te si stvari trebao pohvatati dok si jos studirao,
a ostatak poslije studija ako si se s time bavio.
Ivek Blaz
2013-06-26 10:28:34 UTC
Imam ja dosta literature no ovdje pitam za novitete na primjer nakon 2010,
g., informativno radi.
mimix
2013-06-26 20:31:16 UTC
Post by Ivek Blaz
Znam dosta o tome no znate struka se uvijek mijenja i bilo bi dobro
provjeriti koje su novine.
O kolegiju upravljanje bazama podataka, ja dok sam studirao 1995-2002g.
Ništa ti se tu nije promijenilo. Relacijske baze su zapele u
osamdesetima.
--
Milan Mimica
http://sparklet.sf.net
luka
2013-07-12 19:46:47 UTC
Post by mimix
Post by Ivek Blaz
[...]
Došao na FOI tražiti up-to-date stvari :D

Čini mi se google kao prvi korak..
luka