Pitanje - prevođenje diplome PITUP
(prestaro za odgovor)
m_ramone
2011-11-08 14:25:20 UTC
Pozdrav,

Da li zna itko kako se prevodi VŠS diploma PITUP-a (stari studij) na
bolonju?

Nakon dugo vremena sam bio na faksu i postavio isto pitanje u
referadi... <sarcasm> Nema šta, zaposlenice tamo su i dalje srdačne i
profesionalne kao i dok sam bio student. :) </sarcasm>

Tako da, je li netko uopće pokušao prevoditi tu diplomu?

Hvala.
GoRaN
2011-11-08 15:38:06 UTC
On Tue, 08 Nov 2011 15:25:20 +0100, m_ramone
Post by m_ramone
[...]
kaj, pitale su te: " Na koji jezik bi ju hteli prevesti?"
ROFL!
m_ramone
2011-11-08 15:44:43 UTC
Post by GoRaN
kaj, pitale su te: " Na koji jezik bi ju hteli prevesti?"
ROFL!
Skoro.

Do sada sam čak razmišljao o daljnjem školovanju na FOI-u ali me nekako
samo jedan odlazak tamo, poprilično rastrijeznio. :D

Nego, da li zna netko kako je drugim FOI-evcima, bili nezaposleni ili ne? :)

Iskustva?
GoRaN
2011-11-08 22:03:01 UTC
On Tue, 08 Nov 2011 16:44:43 +0100, m_ramone
Post by m_ramone
Post by GoRaN
[...]
ja nisam diplomu prevodil, na rvackom mi je čist dobra :P

a i rekli mi da poslodavac bolje "kuži" ovu staru nego novu.
m_ramone
2011-11-09 10:08:12 UTC
Post by GoRaN
ja nisam diplomu prevodil, na rvackom mi je čist dobra :P
a i rekli mi da poslodavac bolje "kuži" ovu staru nego novu.
Mislim da svi općenito bolje "kuže" ove stare nego sve ove nove
zavrzlame, pošto su sada odjednom svi magistri. :)
Martina
2011-11-09 07:36:28 UTC
Post by m_ramone
Pozdrav,
Da li zna itko kako se prevodi V©S diploma PITUP-a (stari studij) na
bolonju?
Nakon dugo vremena sam bio na faksu i postavio isto pitanje u referadi...
<sarcasm> Nema ¹ta, zaposlenice tamo su i dalje srdaène i profesionalne
kao i dok sam bio student. :) </sarcasm>
Tako da, je li netko uopæe poku¹ao prevoditi tu diplomu?
Hvala.
Ti si struèni pristupnik informatike.

Kratica je pristup.inf.

EOD.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6613 (20111109) __________

http://www.eset.com
m_ramone
2011-11-09 10:09:19 UTC
Ti si stru�ni pristupnik informatike.
Kratica je pristup.inf.
EOD.
I to je razlog zašto ju nikada neću prevoditi. :)

Ok, ako ti kažeš da je EOD, onda je EOD. :)